baggy pants :D

Hej!
idag har jag vart i skolan och inget kul hat väl hänt... nya byxor från g-star raw det var kul :D
men annars var jg ensam på lunchen för jag går i skolan alla andra proar som vi vet...
och det var jätte PINSAMT eller det kommer såklart inte ni tycka nu.. D:
jag skulle äta Lunch själ i forum idag så jag tänkte hoppas att ingen praoar där, och jag valde barista. men såklart praoade någon där :O mo efence om du läser det här absolut inte du är säkert jätte snäll, men enyway så kändes det pinsamt så jag blev jätte stel när jag skulle beställa till henne i kassan :O inte kul!
men skolan är somvanligt förutom att ag får fett mycket gjort när jag är själv, men lärarna är ju på mig och bara mig:O
undra varför pajas... :P
puss på er !

Lär som om ni skulle leva för evigt
och lev som om du skulle dö imorgon
m.t Gandhi

puss
/Thora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0