Saturday night fever!

Hej!
Nu bloggar jag från mobilen eftersom jag sitter på kulturama och väntar på att min teater ska börja. Igår kollade jag på tv och åt chips. Sen när jag, åhh ni vet när man är jätte JÄTTE jätte trött och sängen känns som himmlen? Så var det verkligen när jag skulle gå och lägga mig! Täcket la sig sådär perfekt och man bara somnade in!!! så gossigt. Men vi skiter i det! Så hänt nåt kul i era liv kanske något som ni kan skratta er lyckliga åt?? Ny pojkvän/Flickvän du har fått en telefon, sovit gott? Eller så har du nåt du undrar över? Men man kan inte få svar på allt, och det mesta går att svara på:P
Men nu ska jag dra:D
Hoppas att ditt liv flyter på<33
//Thora
Ps. Lyckas inte ladda upp bilderna laddar upp dom sen . puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0