FLOWERS GOT THE POWERS!

Hej!
jag heter Thora och ska försöka hålla i denna Blogg som jag tidigare haft själv sedan inte ägt och sedan ägt sen med en kompis och nu själv om det är okii för min kompis Claudia :D Hon har nämligen sagt att jag borde skaffa en egen och tänkte pröva och ja jag vet inte riktigt men det får väl bli som det blir :D jag går i åttan och lever livet fullt ut :D har dom finaste och gossigaste kompisarna i denna världen och folk som bryr sig om mig :¨) jag kanske inte dricker eller röker men har inget emot folk som gör det. jag har kul utan att drika och tänker int pröva på ett tag... okej snacka om att jag låter som värsta tråkern men jag tycker om att veta vad som hände dagen innan jag gick och la mig :P men det kanske är jätte ku att dricka vad vet jag ... :P vad ska man säga mer om tråkiga lilla nyktra mig då?? jag går i musik klass och klättrar gymmar lite då och då. Teater på Lördagar och har precis varit i Indien, på en typ studie resa eller vad man ska säga. vi var på ett barnhem och massa skolor i Orissa (delstat i Indien). jag lyssnar på nästan all sorts musik. mäst pop och typ "drog musik" kalla det vad du vill typ trigger hippie och lite sånt. tro mig jag är typ den ända jäveln i denna vörld som typ gillar spgan gros musik :p gillar du den ring mig ;) haha oj snacka om att bara tråka ut er :P nu ska jag nog ta bort sminket kolla på tv och sluta prata med Anna på Fb hoppas alla mår helt bästa då :D

glöm ALDRIG att le <33 PUSS


//Thora



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0