living my life as a song!

Hej!
nu sitter jag i skolan och tar en 5 minuters rast tänkte jag så jag kunde skriva lite här! :D men jag har blivit helt beroende eller mer beroende av musik dom senaste dagarna, det är min kompis för att inte känna mig forever alone... D: men det går :D jag är klar med engelskan och No:n och har haft genomgång med min lärare :D och har fått låna ett par lagon schyssta hörlurar glömt mina någonstans:OO D: men deom kommer fram bara koll hemma lite i rummet och så ;)
här kommer mina topp 5 men det är min åsikt :D

allt fixar sig bara vänta :D
pusss
//Thora
1.





                                                                        2.



                                                                                     3.



                                                                                   4.





                                                                         5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0