MORGONEN STÅR SÅ LJUS OCH KLAR!

Godmorgon:D!
hoppas att ni har en fin dag att se framemot med mycket skoj och skratt :D själv sitter jag och äter en näringsrik frukost :P haha o grap! ne men jag har en macka juice avokado och äpple :D yummi :D men den lyxigaste frukosten eligt mig är ändå amerikanskapannkakor eller våfflor :P det är gott och sött:D annars då?? nemen jag hade as svårt att gå upp morse men vem bryr sig! Thora säg nåt kul... som vadå det var två tomater som skulle gå över gatan! haha nej då men hunger games har ni sett läst förska filmen/boken??? jag har sett den den är så helt bäst !!! jag typ smälter! och katniss är så cool hon är min andra förebild. vem är då din första?? GANDHI!!! han var en cool snubbe han tyrodde att alla problem kunde lösas med fred! och att hela världen skulle bli en:D uttrucket som är på bilden ovan, man måste osv det är Mahatma Gandhi! cool gammal gubbe !!!
ska nu beje mig till skolan !!!

behandla folk på det sättet du vill bli bahandlad själv!
puss
/Thora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0