Kemi..

Hej hopp!
idag så har jag bara pluggat kemi och hjälp mamma i trädgården :P jag klippte gräset och klippte lite på alla buskar som finns överallti trädgården :P  men i kemin håler vi ipå med syror och baser och annan skit... jag vill inte bry mig men det gör jag. det finns så mycket man undrar över när ska jag ha nytta av det här varför sja jag veta det, jag kommer aldrig undra aha mm vilket ph-värde har koncentrerad citron saft?? dessutom har jg varit hemma några dagar för att jag inte mår bra... och funderar på att börja blogga på min och klaras blogg. men jag vet inte om jag orkar det heller men det borde jag göra... och det är sommarlov om 17 F***ing dagar! och det betyder att min konfa börjar om 18 dagar jag måste packa! men åå vad jag kommer sakna alla... det är ju dator, mobil förbud... men kamera fick man ha:P jag ska ha med mig min systemkamera och pappas vattentäta som tål att få lite stryk och ta med mig den på segelbåten, för att inte riskera att system kameran skadar sig :P jag har typ också knarkat yoggi den här veckan det släcker törsten:P
jag ska nog återgå till att plugga kemi och hydroxidjoner och bara nilima vet vad... haha (internt skämt)
puss på er alla goa ung jävlar Haha :P puss
den ena dagen är aldrig den andra lik ♥
obs grodperspektiv på alla bilder:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0