pluggar med den sjuka Claudia på skype the one and only!

Hallå! sitter här nu och pluggar inför det kända so provet som är imorgon! det är INTE kul.... hatar att plugga... och inser att nu flumsar jag bara runt så jag måste sluta prata med claudia för att kunna göra det på riktigt. och att sitta på bloggen och skriva här är inte jg något kallar effektivt... och sen eftersom Claudias mamma skriker eller pratar mera på polska hela tiden förstår inte jag ett skit, och då blire bara tröttsamt :/ vi förhör varandra på frågorna och det är bra för då lär man sig av varandra och när man berättar!! CHILL!
andra vk är såå mycket mer än man tänkte innan man gav sig in på området! tänk att ha laft under den här tiden...veta att om någon bara tog livet av han skulle alla människor kunna räddas och gå tillbaka till att leva att fridfullt liv. även om det vade varit lite svårt för judarna som kanske hamnat på konsentrations lägrerna och förlorat mycket av vänner familj och kanske är svårt sjukk efter att ha varit på lägrerna och inte haft mat kläder osv. det är såå hemskt!!!!!!! usshhh fy fan! Nu ska jag återgå till mitt djupt deprimerade jag och skriva lite mera... :P puss ! le för i helvete gubbar! 
cool va!!!!
saknar dig beesti!!! krya på dig min älskling <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0