bussy :P

Hej!
just idag är jag nästan borta hela denna helt okej dag. Hoppas det inte snöar eller haglar, jag trodde att det var vår och snart sommar men det är mer vår på väg tillbaka till vinter lite uså :P men nu så ska jag till kyrkan för att gå på mässa inför konfan i sommar :D sen ska jag till optikern och kanske skaffa nya brillor :I, efter optikern så är det dags att åka till min kusins lilla släkt fest:D det ska bli riktigt kul förhoppingsvis:) och jag hatr fått en sån här jobbig teenage cruse i Joe Brooks! eller kanske inte riktigt men jag ÄLSKAR hans låtar och han är riktigt
söt också! men det är så mycket mer på männskan än bara söthet... men det är ju svårt att kolla bort hehe... men det var väl ett kort litet inlägg om hur min dag kommer se ut ska försöka uppdatera via mobilen sen :D
var en glad männska för att sprida glädje :D
puss
//Thora



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0