Pengar växer inte på träd!

Hej!
Igår efter den långa gudstjänsten (den var jätte lång och prästen snackade nästan bara om Guds förlåtelse,,,typ...) så handlade jag två nya tröjor från kappahl, 4 ljus från lagerhaus, lite påsk godis och två påsk-hjärtan (ägg).
Det blev inga nya glasögon, det fanns inga snygga... Så jag ska få nya glas istället. Idag så är det prao och jag måste snart skynda mig på, var nämligen uppe lite sent... Hehe... Igår var det ju också 1:a april!! Blev ni lurade? Haha? Jag blev lurad av min pappa en väldigt enkel sak,"kolla det simmar en älg nere i skurusundet" "va för det!?". Ja sann men hur tråkigt som helst!! Nu måste jag fixa och dona inför denna hoppfullt varmare dag:D

Skratta åt livet innan livet skrattar åt dig!
Puss
//Thora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0