Run forest Run!!!❤

Hej alla helt egna personer:)
Idag ska jag jobba på bellmanstafetten. Vi håller på att samla pengar (fortfarande) till våran klassresa till CHICAGO!!! Visste ni att Barack Obama och Oepra winfrey (stavning!??) är där ifrån?? Och att det kallas "the windy city"?? Det vet jag;)
Man vad fan ska man ta på sig på bellmanstafetten vi ska liksom dela ut mat påsar till alla grupper som springer! Ska du springa?? Då kan du tänka på mig så tänker jag på dig❤❤ ja tillbaka till klädseln, men vill ju inte svettas så shorts, fast tar med mig mjukisbyxor att dra över, ett linne, tjock tröja och stövlar!!! :) det blir ju toppen(Y)
Så puss på er mina ädla springare:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0