Så är det:)<3!

Igår så var jag med Hedda på plattan vid Åhléns city och letade dipdying väska och bara andra randome grejer,
Visste ni att när man luktar på perfymer ska man lukta på kaffe böner emellan??? Det visste inte jag...:/ men vi hittade en väska och dipdying men köpte inte det... Vi fikade, kolla på Butricks och åkte senare till forum:) vi köpte kalendrar och några pennor, och körde på en kaffe till:) när vi satt på bussen till mig träffade vi Madde som följde med hem:) vi hade as kul(Y) dom lärde mig en dans till "sexy and i know it" yay^^ dom är cherliders (twisters)! Och Hedda den absolut coola (;P) gjorde en klänning av en skjorta så JÄ**** snyggt:)
Puss på er<3 LE!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0