Vill Tillbax!!

Hej!
jag har inte bloggat på ett tag och har mina skäl har gjort en del läxor och haft mycket att ta tag i... Undertiden man har vart borta har mitt liv bara runnit på :P det är mindre än 5 veckor kvar till skolan slutar och då är det än dag mer kvar tills min konfa börjar XD det ska bli så kul!!!! på lördag har vi någon sånhär träff, en förträff helt enkelt. Jag ska träffa min kompis Kalle vid Danderyds sjukhus. sen väntar 1 timmes bussfärd till hanmen vid långholmen, där vi träffas av våra instruktörer och åker båt över till Långholmen. Det ska bli så KUL!!!!
Men jag pratade med Klara för inte så länge sen om vad vi tror kommer bli sommarplåga... men vi kom inte riktigt fram till något. men vi tänkte kanske DANSA PAUSA var nog den enda jag kunde tänka på :P det var säkert några till. Men ni kanske vet någa mycket bättre :D så mina fina sparvar!!!! :P jag fick ett mail för inte så länge sedan att ni ville se innehållet i min plånbok :P ... haha jag vet inte ska jag visa! det är inget speciellt ett fåtal kvitton och några bilder kort :P men kära du som mejla tack för ditt mejl. jag ska försöka och se om jag kommer ihog :P
puss på er! <33



NO:n !!!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0