På den senare tiden!

Hallå!!!! Nu är jag 15 vårar sen några dagar till baka och jag har fått moppe!!! Moppe kursen är klar men provet och teorin återstår. Vilka eleganta ord jag använder! Ne Ussh fy fan vad töntigt! Jag fattar inte hur jag kan vara så töntig det är ju helt sjukt! Vem kan tycka om mig liksom ett retard med dyslexi!!! Just idag så är jag sjuk... Jätte trevligt! Jag vill bara sova... Har sån migrän rinnig näsa ont i halsen!!! Jag vill inte vara sjuk, men det bestämmer inte jag jue.. Det är Guds heliga vilja!!! HAHA:D
Jag har tänkt på det i Sverige så har vi röd och grön gubbe. Eller hur?! Men om några turister skulle börja tänka lite skulle en feminin kvinna aldrig komma över gatan!! Det är ju katastrof!! Stakars kvinnliga turist! Och hon kommer ju inte över på övergångsställen heller!!! Shit!
vad ska man göra idag då??? Sova,plugga,äta,kolla på serier,sova,plugga,äta.... Och så vidare! Och nu tänkte jag göra den första grejen!!! ZzzZZ godmorgon på er och va en underbar dag!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0